Sharkatraz (Television) (2016)
Tí najhorší z najhorších boli poslaní do Alcatrazu – známeho aj ako „skala“. A všetci chceli ujsť. Ich najväčšou prekážkou však neboli mreže, ostnatý drôt ani stráže – boli to žraloky. Priamo uprostred oblasti nazývanej „Červený trojuholník“ sú vody okolo Alcatrazu domovom rôznych nebezpečných druhov žralokov vrátane obávaného veľkého bieleho.