Škola superhrdinov
Mladý syn legendárnych hrdinov, Will Stronghold, má veľké očakávania, keď nastúpi na strednú školu, ktorá vychováva budúcich hrdinov. Jeho snaha vystúpiť z tieňa svojich rodičov sa však stáva ešte ťažšou, keď ho škola označí za obyčajného pomocníka. Keď objaví svoje schopnosti, zistí aj to, že skutočné hrdinstvo si vyžaduje vernosť a tímovú prácu.