Sky Sharks
Drony odhaľujú, že niektoré žraloky žijú k našim brehom oveľa bližšie, ako by sme si mysleli. Je načase skontrolovať, kto to za vami pláva!
Ak sa dnes vyberiete na pláž, môžete sa dočkať veľkého prekvapenia! Drony prinášajú nové poznatky a menia náš pohľad na vlastnosti a správanie žralokov. Najšokujúcejším prekvapením je, že mnohé žraloky žijú oveľa bližšie k našim brehom, ako by sme si mysleli. Dobre sa rozhliadnite – najväčší predátor oceánov môže byť bližšie, než si myslíte!