Soul of a Nation predstavuje: Mi Gente: Priekopníci a inovátori
Program sa zameriava na kľúčové postavy hispánskej a latinskoamerickej komunity ako hudobná ikona Gloria Estefan, herec Diego Luna a bývalý profesionálny baseballový hráč David Ortiz.