Star Wars: Epizóda VI - Návrat Jediho
Impérium sa chystá rozdrviť Povstanie s mocnejšou Hviezdou smrti. Povstalecká flotila kontruje mohutným útokom na vesmírnu stanicu. Luke Skywalker čelí Darthovi Vaderovi v poslednom, vrcholnom súboji.
Staňte sa svedkami triumfu Sily v Hviezdnych vojnách: Epizóde VI – Návrate Jediho. V epickom vyvrcholení ságy sa Impérium chystá rozdrviť povstalcov použitím ešte mocnejšej Hviezdy smrti, zatiaľ čo povstalecká flotila pripravuje obrovský útok na vesmírnu stanicu. Luke Skywalker čelí Darthovi Vaderovi v poslednom, vrcholnom súboji pred zrakom temného Cisára. Snímok obsahuje vyobrazenie užívania tabaku.