The Pixar Story
Filmár Leslie Iwerks rozpráva strhujúci príbeh začínajúcej spoločnosti z Bay Area, ktorá spôsobila revolúciu v Hollywoode pomocou doposiaľ nezverejnených záberov z knižnice spoločnosti Pixar spolu s historickými archívnymi animáciami a výpoveďami animátorov, vedúcich štúdií, režisérov, producentov a hlasových interpretov o vlastnej skúsenosti. V polovici 80. rokov 20. storočia inšpirovaná a inšpiratívna trojica inovátorov spojila svoje nadanie v oblasti umenia, vedy a podnikania, aby začala nový spôsob tvorby 3-D animovaných filmov a navždy zmenila tvár filmovej tvorby. Ed Catmull, John Lasseter a Steve Jobs prekonali roky tvorivých ťažkostí a finančných strát, aby začali úplne nový animačný priemysel. Počnúc prvým celovečerným CG filmom Toy Story spoločnosť Pixar pobavila milióny ľudí na celom svete a vytvorila bezprecedentný a doposiaľ neprekonaný kasový rekord.