Tmavá myseľ
Od tvorcov Stranger Things prichádza tento povzbudzujúci príbeh o tínedžeroch so záhadnými schopnosťami, ktorých vláda vyhlási za hrozbu a ktorí musia bojovať o svoj život – a budúcnosť!
Od tvorcov Stranger Things prichádza tento povzbudzujúci príbeh o tínedžeroch, ktorí záhadne nadobudnú nové schopnosti a ktorých vláda vyhlási za hrozbu. Ruby, jedna z najsilnejších, akú kto kedy videl, sa pridá ku skupine tínedžerov na úteku, ktorí taktiež hľadajú útočisko. Táto nová rodina si čoskoro uvedomí, že na opätovné získanie kontroly nad svojim osudom a na záchranu budúcnosti musia spojiť svoje sily.