U nás na farme
Keď začne chamtivý bandita spriadať plány, ako sa zmocniť miestnej mliečnej farmy, tri odhodlané kravy spoja sily s karate koňom a celou plejádou ďalších zvierat, aby zachránili svoj domov. V stávke je veľa a toto nezvyčajné zvieracie spoločenstvo riskuje krk v zápase so záhadnou bandou zlých mužov.