Kazateľova žena
Očarujúceho anjela pošlú na zem, aby pomohol mladému kazateľovi vzkriesiť jeho manželstvo. No rýchlo sa stane zdrojom problémov a nie ich riešením, keď sa nechcene zamiluje do kazateľovej manželky.
Keď reverend začne pochybovať o svojej schopnosti niečo zmeniť vo svojom problémovom spoločenstve a problémovom manželstve, na zem pošlú na pomoc očarujúceho a charizmatického anjela Dudleyho. Ale Dudley sa čoskoro stane skôr zdrojom problémov ako ich riešením, keď sa sám zamiluje do kazateľovej krásnej manželky.