Váš kamarát potkan
Remy a jeho nie príliš nadšený brat Emile vysvetľujú, prečo by sa ľudia a potkany mali lepšie znášať. Remy nás prevedie spoločnou históriou ľudí a potkanov. Emile zas predstaví zaujímavosti o potkanoch, ktoré nám pomôžu lepšie potkanov oceniť. Nakoniec títo dvaja skončia pesničkou, ktorá opisuje utópiu ľudí a potkanov. Snímok obsahuje vyobrazenie tabakových produktov.