Votrelec: Romulus
Tento skutočne desivý sci-fi hororový thriller vracia fenomenálne úspešnú „votrelcovskú“ sériu späť k jej ikonickým koreňom. Počas prehľadávania temných kútov spustnutej vesmírnej stanice sa skupina mladých kolonistov ocitne tvárou v tvár tej najodolnejšej a najsmrtiacejšej forme života vo vesmíre. V hlavných úlohách filmu „Votrelec: Romulus“ hrajú Cailee Spaenyová, David Jonsson, Archie Renaux, Isabela Mercedová, Spike Fearn a Aileen Wuová. Réžie sa zhostil majster hororu Fede Alvarez podľa scenára, na ktorom Alvarez spolupracoval s Rodom Sayaguesom, a ktorý je založený na postavách vytvorených Danom O’Bannonom a Ronaldom Shusettom. Producentmi filmu sú Ridley Scott, ktorý režíroval pôvodného „Votrelca“ a úvod série „Prometheus“ a „Votrelec: Covenant“, a spolu s ním aj Michael Pruss a Walter Hill.