Výskumníci: Stratení v Arktíde
Sir John Franklin vyrazil na cestu z Anglicka v roku 1845 s dvomi loďami a 129 mužmi, aby bol prvý, kto prepláva Severozápadnou cestou, novou obchodnou cestou naprieč vrcholom sveta. Franklinove lode zmizli bez stopy. Teraz sa tím bádateľov snaží vyriešiť túto záhadu tým, že pôjde po Franklinových stopách, aby našiel jeho dávno stratenú hrobku.