Prví obyvatelia Aljašky
Domorodí obyvatelia Aljašky sa pohybujú v dvoch svetoch: v tradičnom a vo svete výziev dvadsiateho prvého storočia. Jody Potts-Josephová a jej rodina žijú z pôdy na rieke Yukon. Dni Marvina Agnota určuje príliv a odliv. Rodina Apassingokovcov žije z toho, čo poskytuje Beringovo more. Joel a jeho rodina žijú sebestačným životom. John a Teresa Pingayaqovci odovzdávajú tradície kmeňa Cup'ik svojim vnukom. A Steven Strassburg učí svojich sedem detí starodávnym metódam prežitia.