X-Men: Apokalypsa
Najmocnejší mutant na svete Apocalypse sa pokúsi zničiť celé ľudstvo. Aby Profesor X ľudí zachránil, vedie X-Menov do posledného súboja, v ktorom sa rozhodne o osude sveta.
Po tisíckach rokov sa prebúdza prvý a najmocnejší mutant na svete Apocalypse a nachádza svet v rukách ľudí. Odhodlaný očistiť Zem od ľudstva najme skupinu mutantov, aby nastolil nový svetový poriadok. Profesor X v zúfalom zápase o záchranu ľudstva vedie mladých X-Menov do veľkolepého posledného súboja s nezastaviteľným nepriateľom, v ktorom sa rozhodne o osude sveta.