X-Men: Dark Phoenix
Keď Jean Greyovú zasiahne záhadná kozmická sila, ktorá ju premení na ikonickú Dark Phoenix, X-meni sa musia spojiť, aby čelili svojmu zatiaľ najväčšiemu nepriateľovi – jednému z vlastných radov.