Záchranári
Dvaja malinkí hrdinovia - hanblivý, no odvážny myšiak Bernard a očarujúca myška slečna Bianca majú veľkú úlohu zachrániť osirelé dievčatko Penny, ktoré naliehavo volá o pomoc. Bernard a Bianca poletia na svojom okrídlenom priateľovi, albatrosovi Orvillovi, do bažín Devil´s Bayou. Octinú sa v skrýši smiešne zlovestnej Madam Medúzy, ktorá potrebuje Penny, aby získala najväčší diamant na svete. Snímok zobrazuje používanie tabaku.