Zo zákulisia seriálu Ms. Marvel
V tejto časti ASSEMBLED sa vydáme na cestu za oživením dlho očakávaného svetového fenoménu. Vydajte sa do zákulisia a pozrite si pútavé zábery z natáčania seriálu spolu so zaujímavými rozhovormi s hercami a štábom seriálu Ms. Marvel. Sledujte, ako sa priamo pred našimi očami Iman Vellaniová a jej postava menom Kamala Khanová stáva novou obľúbenou superhrdinkou.
Pripútajte sa na sedadlo vedľa Iman Vellaniovej, ktorá sa vydáva na svoju životnú jazdu a mení sa na Ms. Marvel zo štúdia Marvel! Spolu s Iman budeme zdieľať každý krok tejto neuveriteľnej cesty, od konkurzov a skúšok kostýmov až po oživenie tejto obľúbenej postavy pod zábermi kamier. Je to príbeh o dospievaní mladej ženy, ktorá sa ocitla medzi dvoma rozdielnymi svetmi, a ktorá zažíva fantastické veci a vzrušujúce objavy. Zistíme, ktoré zo skúseností Iman sa podobajú tým, ktoré zažíva jej postava Kamala, a budeme svedkami toho, ako sa obe postupne premenia na slávnu Ms. Marvel. Zvládať rodinu, priateľov a novonadobudnuté superschopnosti, a zároveň sa učiť tanečnú choreografiu a zúčastniť sa na Avengers Con – to si vyžaduje veľké odhodlanie. Tento diel ASSEMBLED je vstupenkou za fantastickými zábermi zo zákulisia a zaujímavými rozhovormi s hercami a štábom. Pridajte sa k nám a sledujte, ako Ms. Marvel stúpa k novým výšinám!