Shaun the Sheep
Zoznámte sa so Shaunom, Bitzerom, farmárom a zvyškom stáda, ktorí žijú na farme Mossy Bottom. Mier v doline sa zmení na chaos na lúke, keď Shaun zatiahne svoje stádo do rôznych malérov a škriepok a prekabáti ovčiarskeho psa Bitzera, keď sa farmár nepozerá.