Shardlake
Píše sa rok 1536. Právnik Matthew Shardlake má život otočený hore nohami po tom, ako ho Thomas Cromwell pošle vyšetriť podozrivé úmrtie v odľahlom kláštore v Scarnsea. Popri zistení, že tam nešlo o prvú vraždu, sa vynárajú aj lži, zahmlievanie a korupcia. Shardlake sa zapletá do siete klamstiev, ktoré neohrozujú iba jeho integritu, ale aj jeho holý život. Táto neobyčajná detektívka bola natočená podľa medzinárodne úspešnej série románov z čias Tudorovcov od C.J. Sansoma.