Tajomný let
Kyle Prattová (Jodie Foster) letí so svojou dcérou ultramoderným lietadlom, ktoré pomáhala navrhnúť. Vo výške 12 000 metrov však jej šesťročná dcéra náhle bez stopy zmizne.
Držiteľka Oscara Jodie Foster podáva excelentný výkon v napínavom akčnom trileri Tajomný let. Kyle Prattová (Foster) letí so svojou dcérou ultramoderným lietadlom, ktoré pomáhala navrhnúť. Vo výške 12 000 metrov však jej šesťročná dcéra náhle bez stopy zmizne. Alebo nie? Nikto na palube neverí, že Julia vôbec do lietadla nastúpila. Kyle, ktorá je sama a zúfalá, sa môže spoľahnúť iba na svoje schopnosti. Musí odhaliť záhadu a zachrániť svoju dcéru. Tento intenzívny triler plný vzrušenia od producenta filmov Apollo 13 a Čistá duša vás udrží v napätí počas celého letu.