Digley and Dazey
Najlepší priatelia Digley a Dazey sú súčasťou stavebného tímu, ktorý stavia a opravuje, čo opraviť treba.
Najlepší priatelia Digley a Dazey sú súčasťou stavebného tímu, ktorý stavia a opravuje, čo treba opraviť. Tvrdo pracujú ako tím a používajú svoju kreativitu, preto vždy situáciu zachránia a naučia sa pri tom nové veci. Bager Digley je najmenší stroj, ale nedostatok svojej veľkosti vynahrádza svojou odvahou, inteligenciou a odhodlaním stať sa hodnotným členom stavebnéhotímu. Demolačná guľa Dazey je roztomilo impulzívna a entuziastická postavička. Jej riešenie akéhokoľvek problému je použitie demolačnej gule, čo môže často viesť k zmätkom spôsobujúcim ešte väčšie problémy, ktoré musí zvyšok tímu napraviť.