Po sérii zlých kontraktov prichádza v roku 1976 Oscar „Ringo“ Bonavena, argentínsky šampión v ťažkej váhe, do mesta Reno v Nevade, kde túži reštartovať svoju kariéru. Nevedomky za tam zamotá do podsvetia, ktorému vládne mafián Joe Conforte, ktorý Ringovi sľubuje jasnú budúcnosť. Tá však neprišla, rovnako ako vytúžená odveta proti Alimu, keďže veľký boxer o tri mesiace nato zomiera.
Život Oscara „Ringa“ Bonavenu je akoby vystrihnutý z nejakého mýtu: skromné počiatky, rýchly vzostup a sláva, drsný šarm, tragická a predčasná smrť. Seriál v dvoch súbežných časových líniách sleduje Ringove posledné tri mesiace života v meste Reno v Nevade v roku 1976, kam prišiel túžiac po odvete proti Muhammadovi Alimu, ktorú mu sľúbil mafián Joe Conforte, a kľúčové momenty z Ringovho života pred rokom 1976, napríklad zo vzťahov s jeho rodinou, najmä s bratom Vicentem a manželkou Dorou. Ringo vedel lepšie než ktokoľvek iný, že ak chcete byť milovaný, musíte byť najprv nenávidený, a nezastavil sa, kým nedosiahol slávu a úspech. „Ringo“ sleduje vzostup a pád tohto idola: legendárnej postavy, ktorá vedela, ako zúžitkovať žiaru reflektorov, a ktorá sa túžila za každú cenu prekonávať.