Rivali
Píše sa rok 1986 a Británia zažíva rozmach. Seriál „Rivali“ nás zavedie do bezohľadného sveta televízie, v ktorom majú všetci veľké účesy a ešte väčšie ambície. Dohody sa uzatvárajú v zasadačkách aj spálňach. Nikto nevie, kto sa nakoniec dostane na vrchol. Dokáže v tejto dlho očakávanej adaptácii bestselleru zo série Rutshire Chronicles od Jilly Cooper pravá láska rozkvitnúť, keď všetci, muži aj ženy, bojujú len sami za seba?