V ohni
Skupina hrdinských hasičov na Požiarnej stanici 19 v Seattli – od kapitána po posledného nováčika – riskujú svoje životy a srdcia v službe aj mimo nej. Títo odvážni muži a ženy sú ako rodina, obrazne aj doslova, a spoločne riskujú svoje životy, aby zachránili životy iných.