Utajený šéfkuchár
Výkonný producent David Chang prichádza s novou a netradičnou verziou kulinárskej súťaže, v ktorej budú šéfkuchári žiť v úplnej izolácii a budú anonymne hodnotiť jedlá svojich súperov prostredníctvom série ochutnávok naslepo. Ich identity a všetko ostatné bude utajené okrem toho, na čom záleží najviac – na jedle.