Gordon Ramsay: Uncharted
Gordon Ramsay sa vydáva spoznávať neznáme kultúry, jedlá a chute. Počas hľadania kulinárskej inšpirácie navštívi rôzne krajiny, od Peru a Maroka až po Havaj a Nový Zéland. Cestou prechádza údoliami a lesmi, potápa sa v oceánoch a lezie po horách.