Alan Strauss je terapeut, ktorého drží ako väzňa pacient, ktorý sa ukáže byť sériovým vrahom. Čas ubieha a Alan sa zúfalo snaží zastaviť Sama skôr, ako sa stane spoluvinníkom pri Samových vraždách alebo ešte horšie – sám sa stane terčom.