Ženy v Tchaj-pej
I-Šan, dievča z Tchaj-nanu, túži po živote v Tchaj-peji. S trochou šťastia sa jej podarí dostať izbu v byte svojej tety v Tchaj-peji a začne usilovne pracovať. Je frustrovaná, lebo sa jej nedarí na pohovoroch, a potom ju podrazí kolegyňa. Po hádke s tetou je I-Šan nútená sa od nej odsťahovať a uvedomí si, že je v Tchaj-peji stále outsiderkou. Seriál zobrazuje I-Šan na ceste premeny na modernú ženu z Tchaj-peju.