Láska v osídlach jakuzy
Yuri je temperamentná študentka sníva o mužovi, ktorý ju bude milovať takú, aká je.. Po tom, čo sa na večierku dostane do problémov, ju zachráni Toshiomi Oya, ktorý jej odovzdá svoju vizitku. Na vizitke je však meno skupiny jakuzy! Toshiomiho priťahuje Yuriine pevné odhodlanie, zatiaľ čo Yuri priťahujú jeho džentlmenské spôsoby. Hviezdne rozkročených milencov zastihne vášnivý románik a ich láska sa prehlbuje s každou prekonanou výzvou. Toto je príbeh najnebezpečnejšej romance.
Yuri je temperamentná študentka sníva o mužovi, ktorý ju bude milovať takú, aká je. Jedného dňa sa na večierku dostane do problémov, ale zachráni ju Toshiomi Oya, ktorý jej odovzdá svoju vizitku. Na vizitke je však vytlačený názov skupiny jakuzy!
Yuri váhavo navštívi sídlo skupiny, aby sa mužovi poďakovala, kde ju prekvapivo privíta Toshiomiho milý úsmev.
Toshiomiho priťahuje Yuri pevné odhodlanie, zatiaľ čo Yuri priťahujú jeho džentlmenské spôsoby. Vášniví milenci sa zapletú do vášnivého romániku, ale okolie ich chce rozdeliť. Napriek tomu sa ich láska prehlbuje s každou výzvou, ktorú prekonajú.