Neobyčajní farmári
Benedikt Bösel bol investičným bankárom, potom však prišla finančná kríza a s ňou aj otázka o zmysle života. Dnes je farmárom a vizionárom a vedie tím mladých ľudí, ktorí testujú nový radikálny spôsob poľnohospodárstva v boji proti klimatickej zmene. Spolu s odborníkmi, ako je Auma Obamová z Kene, Jean-Martin Fortier z Kanady a Ernst Götsch z Brazílie, sa im zmena musí podariť. Benedikta a jeho tím čaká náročný rok, v ktorom budú bojovať so suchom a vlastnými limitmi.