Tajomstvá veľrýb
Seriál Tajomstvá veľrýb zavedie divákov hlboko do epicentra veľrybej kultúry, aby sa zoznámili s mimoriadnymi komunikačnými schopnosťami a zložitými sociálnymi štruktúrami piatich rôznych druhov veľrýb: kosatiek, vráskavcov, bielúh, narvalov a vorvaňov. Počas troch rokov natáčania na 24 miestach sa na tejto výpravnej ceste dozvedáme, že veľryby sú oveľa komplikovanejšie a nám podobnejšie, ako sme si mysleli.