Ukradnutý pohár
Po vyplienení bankového účtu, aby syna zobral na najbližšie Majstrovstvá sveta vo futbale, sa Lucho ocitá na dne, keď jeho do futbalu zbláznenú krajinu, Argentínu, diskvalifikujú pre penalizáciu. V snahe oživiť synove sny a dostať Argentínu naspäť do hry sa Lucho vrhne na najbláznivejší plán v dejinách športu - ukradnúť Svetový pohár.
Po vynaložení úspor na spoločnú cestu so synom na nadchádzajúce majstrovstvá sveta Lucho v úžase sleduje, ako jeho vlasť, Argentínu, pre sankcie diskvalifikujú z kvalifikácie. Nemá čo stratiť, preto sa Lucho s kamošmi z práce, partiou nešťastníkov, ktorých pracovná zmluva visí na vlásku, rozhodne zobrať spravodlivosť do vlastných rúk. Aký majú plán? Ukradnúť Svetový pohár počas propagačnej zastávky v Argentíne s cieľom dostať ich La Albiceleste späť na majstrovstvá sveta a vrátiť ich vlasti česť.