American Dad
AMERICAN DAD je prevratný animovaný seriál, ktorého hlavnou postavou je Stan Smith (Seth MacFarlane), agent CIA z Langley Falls vo Virgínii. Stan je uznávaným expertom na zbrane a zároveň rodinne založeným mužom. Ak ide o teroristickú činnosť, je neustále v strehu a pri ochrane svojej milovanej Ameriky a bezpečnosti svojej vlasti neváha zájsť až do extrémov. Dôkazom je stupnica na chladničke ukazujúca hroziace nebezpečenstvo terorizmu a hriankovač, do ktorého Stan strieľa vždy, keď z neho vyletí hrianka.