Arpo
Robot Arpo bol pôvodne skonštruovaný ako neľútostný vojenský bojový stroj. Ale po tom, čo bol nastolený svetový mier, bol Arpo preprogramovaný na opatrovateľstvo, ktorého hlavnou náplňou je objímanie a maznanie, a oficiálne ho preradili na pozíciu detského robotického opatrovateľa!