Bratia a sestry
Seriál Bratia a sestry sleduje osudy rodiny Walkerovcov, ktorá čelí výzvam života v 21. storočí. Po smrti hlavy rodiny, otca Williama, sa musia súrodenci vysporiadať s rôznymi pokušeniami, klamstvami či žiaľom.
V rodine Walkerovcov z kalifornského mestečka Ojai žije päť súrodencov: Sarah, Kitty, Tommy, Kevin a Justin. Každý zo súrodencov má vlastné problémy a zároveň sú ich životy vzájomne hlboko prepojené. Po smrti hlavy rodiny, otca Williama, sa musia súrodenci vysporiadať s rôznymi pokušeniami, klamstvami či žiaľom. Seriál Bratia a sestry je sondou do života rodiny v 21. storočí, v ktorej sa dospelí súrodenci musia vyrovnať s tým, že aj ich rodičia sú len obyčajní smrteľníci – nedokonalí a omylní.