Škaredá Betty
Betty Suarezová je inteligentná, húževnatá a zároveň aj citlivá a milujúca mladá dáma, ktorá sa nedá len tak vykoľajiť. Dúfa, že tieto schopnosti jej pomôžu získať prácu vo vydavateľstve Meade. Keďže nie je tradičným stelesnením krásy, spočiatku sa jej nedarí zamestnať sa v redakcii módneho časopisu Mode. Pomery v redakcii sa však rýchlo menia a o nadvládu bojujú ambiciózni manažéri. Vydavateľ v nádeji, že to situáciu upokojí, poverí funkciou šéfredaktora svojho neskúseného syna Daniela. Hneď prvý deň ho však pristihne v kompromitujúcej situácii so sekretárkou, takže ako novú asistentku najme Betty. Začiatky sú ťažké. Daniel sa k Betty správa hrozne a snaží sa ju tým prinútiť, aby odišla. Postupne si ale uvedomí jej hodnotu a podarí sa im vytvoriť úspešný tím.