BTS Monuments: Beyond The Star
Cesta skupiny sa začína prekonávaním výziev a konfliktov, aby sa dostala na vrchol svetového hudobného priemyslu.
Sledujte každodenný život a najvnútornejšie myšlienky siedmich členov BTS, ktorí hľadajú zmysel a cieľ života.