Fearless Adventures with Jack Randall
Jack Randall urobí aj nemožné, aby vám ukázal ohromujúcu divočinu, a to aj vtedy, keď sa zvieratám nechce veľmi spolupracovať. Sledujte všetky tie vydarené situácie, v ktorých sa Jack ocitá zoči-voči tým najrôznejším živočíchom.