What Sam Sees
Skočte do vody s potápačkou Sam a objavte úžasný svet podmorských živočíchov. S kamerou vám ukáže tajomstvá oceánskych dobrodružstiev, na ktoré sa vydáva s odborníkmi z akvária. Exkluzívne rozhovory s nimi prinášajú ešte viac zábavy na tejto ceste.