Fosse/Verdon
Vplyvný choreograf Bob Fosse a uznávaná broadwayská tanečnica Gwen Verdonová sú na začiatku osobného a profesionálneho vzťahu, ktorý pretrval desaťročia a zmenil tvár americkej zábavy. Za svoju honbu za slávou však zaplatili vysokú cenu.
Seriál Fosse/Verdonová skúma desaťročia trvajúci jedinečný milostný a tvorivý vzťah medzi Bobom Fossem a Gwen Verdonovu. On je filmový vizionár a jeden z najvplyvnejších divadelných choreografov a režisérov. Ona je najúspešnejšia broadwayská tanečnica všetkých čias. Len Bobove priekopnícke muzikály poskytujú Gwen príležitosť ukázať svoju veľkosť. A len Gwen dokáže naplniť Bobovu jedinečnú víziu. Spolu zmenia tvár americkej zábavy - ale zaplatia za to príliš vysokú cenu.