Francúzski chlapíci
Nudné životy dvoch smoliarov, Vincenta Piqueta a Albana Burnea, sa rozbehnú, keď po nedorozumení odhalia sprisahanie a dostanú do sveta organizovaného zločinu. Začína sa divoká a chaotická cesta plná nebezpečenstva a intríg. Ani počas boja o holý život sa však nikdy neprestanú vadiť.
Vincent Piquet, chlapík po tridsiatke, pracuje na okresnom úrade v Meurthe-et-Moselle. Práve ho nechala jeho priateľka Louise, ktorá je zároveň jeho šéfkou. Štyridsaťpäťročný Alban Burne stále býva s matkou a v budove úradu, kde pracuje Vincent, doručuje poštu. Ich nudné životy v jedno ráno rozbehne nedorozumenie, pre ktoré Vincent a Alban odhalia nebezpečné sprisahanie, ktoré by v ich malom mestečku spôsobilo finančný a politický škandál. Preniknú tak do sveta organizovaného zločinu – do sveta, ktorému by sa Vincent radšej vyhol, no Alban, ktorý miluje akčné filmy, je nadšený. Napriek vzájomným rozdielom budú musieť držať spolu, ak chcú zachrániť svoje mesto – a samých seba.