Lost Treasures of the Maya
Výskumník National Geographic Albert Lin sa vydáva do guatemalskej džungle, aby preskúmal, ako nová high-tech mapa pokladov odhaľuje desiatky tisíc starovekých ruín. Desiatky archeológov sa vydávajú na objavnú cestu a po prvý raz po 1 500 rokoch skúmajú stratené ruiny. To, čo nachádzajú, prepisuje históriu jednej z najzáhadnejších starovekých civilizácií sveta.