Láska a bedminton
Najhorúcejšia športová romanca medzi Taeyang Parkovou, vášnivou profesionálnou hráčkou bedmintonu, a Taejunom Parkom, ktorý berie bedminton ako prácu!
Geniálne bedmintonové dievča Taeyang Parková sa vracia na kurt po tom, čo na tri roky záhadne zmizla. Na rozdiel od Taeyang, pre ktorú je cvičenie všetkým, Taejun Park nenávidí tréningy a nadčasy. Športovanie je pre neho len práca. Znovu sa stretnú v rovnakom tíme a po mnohých zvratoch sa stanú partnermi. Zmiešaná štvorhra? To je divné. Keď spolu hrajú, priťahujú sa a zaľúbia sa do seba? Vo sviežich 25 rokoch sa začína najžiarivejší moment života dvoch športovcov.