Súboj pohlaví
Emma Stone a Steve Carell podávajú skvelé herecké výkony v tomto vzrušujúcom skutočnom príbehu tenisového zápasu z roku 1973 medzi ženskou šampiónkou Billie Jean Kingovou a bývalým mužským šampiónom Bobbym Riggsom.
Emma Stone a Steve Carell podávajú skvelé herecké výkony v tomto filme, ktorý pobavil divákov a je založený na vzrušujúcom skutočnom príbehu tenisového zápasu z roku 1973 medzi ženskou šampiónkou Billie Jean Kingovou (Stone) a bývalým mužským šampiónom Bobbym Riggsom (Carell). Plný emócií, humoru a dôvtipu, Súboj pohlaví je veľká oslava historického zápasu, ktorý zmenil túto hru!