LIGHT & MAGIC
Keď sa George Lucas rozhodol natočiť Hviezdne vojny, netušil, že nakoniec spôsobí revolúciu v celom odvetví. Tento šesťdielny seriál mapuje vývoj spoločnosti Industrial Light & Magic, ktorá je zodpovedná za kultové vizuálne efekty vo filmoch ako Hviezdne vojny, E. T. – Mimozemšťan, Terminátor 2, Jurský park a mnohých ďalších. Toto je príbeh tímu tvorivých géniov, ktorí sa postarali o kúzlo filmov, ktoré milujeme.