Medalist
Nespokojný krasokorčuliar Cukasa Akeuradži spoznáva dievča menom Inori Juicuka, ktoré o profesionálnom krasokorčuľovaní zatiaľ iba zúfalo sníva. Túžba a výkon Inori na ľade Cukasu presvedčia, aby ju začal osobne trénovať. Inori sa zlepšuje ako krasokorčuliarka a Cukasa ako tréner. Spolu pracujú na tom, aby vyhrala dávno vytúženú medailu.