Out of the Box
Skupinka detí zo susedstva sa každý deň stretáva a hrá vo fiktívnej klubovni zvanej „Škatuľa“, ktorá je vyrobená iba z maľovaných kartónových škatúľ. Spolu so svojimi dvoma opatrovateľmi, Tonym Jamesom a Vivian Bayubay McLaughlinovou, sa deti v škatuli hrajú hry, všeličo vyrábajú, spievajú piesne a hrajú scénky.