Private Practice
Lekári v prímorskom zdravotnom a wellness centre pracujú s pacientmi, ktorých zdravotné potreby často predstavujú morálne a etické dilemy. V práci môžu medzi sebou nesúhlasiť, ale nakoniec sú najlepší priatelia.
Lekári v centre Seaside Health and Wellness pracujú na najťažších prípadoch s pacientmi, ktorých zdravotné potreby často predstavujú morálne a etické dilemy. Hoci v práci môžu prudko nesúhlasiť a hoci ich osobný život môže skomplikovať záležitosti, na konci dňa sú najlepšími priateľmi, vždy pripravení pomôcť jeden druhému. Doktorka Addison Montgomery je chirurgička, ktorá sa špecializuje na neonatologické služby, Dr. Sam Bennett je internista a Dr. Jake Reilly je špecialista na plodnosť. Dr. Violet Turner a Dr. Sheldon Wallace sú psychiatri, zatiaľ čo Dr. Amelia Shepherd je neurochirurgička. Doktorka Charlotte Kingová je sexuologičkou na klinike, no jej hlavnou povinnosťou je byť vedúcou personálu v nemocnici St. Ambróza. Je tiež vydatá za Dr. Coopera Freedmana, ktorý je pediatrom.