Projekt 1619: Dejiny otroctva v Amerike
Projekt 1619: Dejiny otroctva v Amerike je šesťdielny dokumentárny seriál, ktorý chce preformulovať dejiny krajiny tým, že postaví dôsledky otroctva a prínos čiernych Američanov do stredobodu rozprávania o americkom národe. Všetky epizódy sú adaptované z esejí z nedávno vydanej knihy „The 1619 Project: A New Origin Story“ a skúmajú, ako odkaz otroctva formuje rôzne aspekty amerického života.