Renner-vácie: Úžasné vozidlá Jeremyho Rennera
Originálna séria „Renner-vácie: Úžasné vozidlá Jeremyho Rennera“ sleduje prácu Jeremyho Rennera a jeho celoživotnú vášeň pomáhať ľuďom. Jeremy pomáha komunitám na celom svete tým, že renovuje staré vyradené vozidlá. Mimo veľkého plátna je Jeremy veľký stavebný nadšenec a podporuje kreativitu a umenie remeselníkov, ktoré nájdete na celom svete. Verí, že vďaka týmto zručnostiam a šikovnosti tímu odborníkov, zmení životy a inšpiruje aj ostatných, aby urobili to isté.